3 aylık olmamıza bir hafta var ve bu aralar sürekli ağzından salyalar alıyor eliyle diş etini kaşiyor bazen yüzüme yapışıyor sinirli bir şekilde diş etini kaşiyor bu durum normal mi yani diş için erken deil midir çok üzülüyorum gazı bitti bu başladı varmı yaşayan