Erkekannesi_1 canım bana yaşadıklarımı hatırlattı anlattıkların, inan belki de daha kotusuydum atmıştı hatta dikişlerim çok çektim, ama şimdi çok iyiyim çok hemde hiçbir sorun yok, yani yaşadıkların normal ve geçecek güzelim sabırlı ol, hijyene dikkat et batikonla pansuman yap, ikinma zorlama, krem verdiyse doktorun sür, nemli bırakmamaya özen göster, benim yaptıklarım bunlardı