Sibbsibb 13 aylık yürümesi için geç bir ay değil ama içe basma konusunda ortopediye götürün. Ben oğlumu 14 aylıkken götürmüştüm 18 aya kadar içe basma normal dedi baktık düzelme olmadı en son iyi bir ortopedi Prof una götürdük Şuan özel ayakkabı kullanıyor. Kendiliğinden düzelen de var benim anlattığım korkutmasın sizi ama erken davranmak her zaman iyidir.