Eğer pompanız yoksa bebeğinizi emzirdikten sonra cam süt şişeleri var ya onu bir tencerede kaynatın. Bir maşa ve bez yardımıyla kaynar suyun içinden çıkarın. Şişenin sadece ağız kısmını su tutarak ılıtın ( şişenin diğer taraflarına soğuk su gelmesin şişe bize sıcak lazım) göğsünüzü şişenin ağız kısmına pompaya yerleştirir gibi yerleştirin öne doğru eğilin. Şişenin sıcaklığı vakum etkisi yaratacaktır. Damşa damla süt aktığını göreceksiniz bir tıkanıklık varsa açılır inşaAllah. Göğüs boşaldıktan sonra da daha önce buzluğa koyduğunuz küçük bir havluyla göğsünüze kompress yapın