Gmzce şuan küçük 9 ayına girmek üzere ek gıdaya başladığımızdan beri yemek için sandalyesine oturuyorum dikkatine çekecek bişey bulundurmuyorum etrafında çünkü yemiyor buna telefon TV hatta eşim bile dahil 😅 yemek yicegi zaman babasına da diyorum dağıtma dikkatini yemeğe odaklansin diye bizde onunla birlikte biseyler atıyoruz ağzımıza birlikte yemeye alışsın diye şimdilik de baya iyi gidiyo bu konuda yemek masasına yaklaştığı anda tüm dikkati önündeki tabakta oluyo tabi daha da hareketlenip mama sandalyesinde oturmak istemediginde neler olur bilemiyorum