Kepekekmegi sezeryan doğum benim de, ben de de solu tutmadı bi türlü nerdeyse pes edecektim kaynanam falan pes demişti yani, aç olduğu bi gün kafasını tuttum Ensesinden direkt göğsüme yapıştırdım şöyle düşünün memeyle göz göze bi pozisyonda kafayı ağzı memeye denk gelecek şekilde verdim ve tuttu. Sonra böyle böyle emdi zamanla diğer pozisyonlarda da emmeye başladı. Birde ben hiç ısrar etmedim meme reddi olmasın diye, yani almadı ve çok mu ağlıyor geri çektim.