4 günlük bebeğim var sezaryen doğum yaptım hastanedeyken sol göğsümü tutturduk bir şekilde ama o günden beri ne denediysem sağ tarafı asla tutmadı nasıl tutturabilirim sürekli soldan emzirdiğim için bir süre sonra süt bitiyor mama vermek zorunda kalıyorum ve Göğüs ucu aşırı sızlıyor emzirirken mahvoluyorum resmen bu memeyi nasıl tutacak