İyi geceler 5ay oldu spiral taktırdım ama 15gün temiz 15gün adetli geçiyordu taki bu ay 20gün oldu hala devam ediyor doktora gittim yerinde sıkıntı yok dedi antibiyotik verdi ne alakaysa kullan geçmezse tekrar değerlendirelim dedi ama benim bu 5ayda hormonlarım çok çalıştığı için mi bilmiyorum tüylerimde siyahlaşma ve ellerimin üstünde yüzümde bildiğiniz kıl şeklinde tüylenme olmaya başladı ve çok kötü oluyorum gördükçe çıkarsam bu defa tekrar hamile kalacağım korkusu yaşıyorum benim gibi olan varmı arnızda gikir verin yardımcı olun lütfen