nazlimsii
Yanlış bir düşünce. 1.5 yaşında tekir bir oğlum var. Saldırgan değil, hırçın değil, evde eşyalara zarar vermez, koltukları perdeleri tırmalamaz ve bunu uzun zamana yayarak eğitimle sağladık. Tabii ki genetiğiyle oynanmış scootishler gibi uyuşuk değiller sadece biraz fazla oyuncular o kadar. Işıklar kapanınca bizle beraber gelir yatağına girer yatar dabah bizle kalkar. 4.5 aylık bebeğim var uyurken kontrol eder yaşıyor mu diye sever onu. Kesin ve net şekilde evcilleştirilmez saldırganlar demek çok yanlış.