Selam arkadaşlar burda yeniyim. 20 günlük bebeğim akşam 9dan sonra sürekli memede durmak istiyo. Emiyo gazı çıkıyo beş dk sonra gene emmek istiyor. 11e kadar oyalıyorum mama veriyorum sonra uyuyo. Alışkanlık haline mi getirdi acaba anlamıyorum. Birkaç gündür böyle 😒 memede çok kaldığı için de kusuyor fazlasını