Aslihan21 Kızlar kaçıncı ay tuttu ya asla tutmuyor birde hangi marka kullanıyorsunuz hemsn tuttumu yoksa baya denedinizmi
Prenses__annesi Aslihan21 iık bir ay tutmadısa tutmuyor ben zorla sokdum agzına öyuyordu yinede çıkarmadım mecbur emdi şimdi kendisi alıyor agzına
edafmo Aslihan21 4.5 aylık.. tam 13 çeşit emzik var evde. Damaklı damaksız, silikon kauçuk kiraz uçlu. Wee,nuk,avent,tommee tipe,Chicco,soothie. Tutmayan tutmuyor ben artık vazgeçtim 😂
Paramedik16 Aslihan21 çocuktan çocuğa değişiyor canım o ya valla benim ikizlerim var 5 ay 24 günlük biri cok cok emzik emiyor hangi markayı verirsen ver kapıyor hemen bu arada avent kullanıyoruz diğerine milyon tane emzik denedik ama yok öğürüyor hatta bi kere kustu bile 🤦🏻♀️
Aslihan21 Prenses__annesi benm ilkine 6 ay uğraştım farklı emziklerle tutmadı buda övüyor kusuyor hatta bazen ya
edafmo Aslihan21 tutsa gerçekten çok büyük rahatlık. Genelde çevrem doğduğu gün verdiler onlarınki hep tutuyor
melo112 Yok biz de yatırım yaptık emziğe ama bana mısın demiyor bende alıştım artık şuan bazen veriyorum ods dişlerini kaşınıyor diye onu çok iyi oyalıyor