4 gün sonra 15 aylık olacak hala açık. 1-2 ay önce kontrole gittiğimizde normal dedi ama sağlık ocağı kapanması gerektiğini söyledi. D vitamini de düzenli kullandık gerçi onla alakası yokmuş bıngıldağın. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Baş çevresi normal ilerliyor bu arada