yellowmom8 bizimde 2.ayın ortasında başladı ya, zaten memeyi doğru düzgün emmiyordu mama başlamıştık çocuk mamayıda boşladı yani, zar zor emziriyordum normal pozisyonda emmiyordu yatarak biraz daha iyi emiyordu onuda bıraktı memeyi görür görmez anlıyo başlıyo mızmızlanmaya bazen öğürüyo felan :) eee yeri geliyo 120 ml mama içen çocuk 30 ml bi saatte anca içiyor onuda cebelleşiyorum resmen, elini emiyor böyle iştahlı iştahlı aha acıktı şimdi içer kesin diyorum normalde 90 ml içmesi lazım ben 60 yapıyorum yok içmiyor boşa gidiyor, sonra aman mama boşa gidecek bi 30 ml yapıyım diyorum bu defada içesi geliyor durmadan 30 ml yapa yapa ilerliyorum valla yoruldum :) bide üzülüyorum yani böyle olunca kilo durumuda yavaşladı yani bi uyuyacağında 120 ml bide uyandığında 120 ml içiyor tamam geri hep 30 60 😂