Arkadaşlar iki gündür göğsümün yan tarafında hafif şişlik ve içinde sanki sert bir sey var gibi oluyor. Yani şişlik dışardan belli degil sadece elleyince anlaşılıyor. Yaşayan var mı merak ettim. Birde ek gıdaya geçtik emme sıklığı azaldı acaba süt mü birikti ne oldu çözemedim. Yardimci olursaniz cok sevinirim