@yusufmertmom valla oda sıcaklığına göre değişir bence. Ben hala uyku tulumu giydiriyorum, hatta zıbınla uyutanlara hayret ediyorum o kadar ısınmış gibi gelmiyo havalar ya da bizim ev serin. Her sene böyle zaten şuan boynuma kadar yorgan çekili yatıyorum ben. Ben bile yorgan örtüyoken çocuğuma ince şeyler giydiremem. Oda sıcaklığınıza göre hareket edin ve gece takip edin üşümüş mü terlemiş mi diye, ertesi gün ona göre giyindirirsiniz. Bizim ev oldukça serin, tüm yaz böyle oluyo 🙈 dışarıdan içeriye girer girmez soğukluk vuruyo suratımıza. Klimadanda serin kalıyo evimiz fırın ocak çok çalışmadığı sürece 🙈 Kışında çok soğuk tabiki giriş kattayız