Merhaba 🌞
oğlum ve ben hasta olduk oğlum için doktor öksürük şurubu ve antibiyotik verdi bi haftadır neler çektik ah bilseniz. Allah a şükür oğlumun öksürüğü azaldı ama benimki aldı başını gitti. Ciğerlerim ağzımdan çıkacakmış gibi hissediyorum bazen. İlk farenjit oldum antibiyotik ve boğaz spreyi ile biraz toparladım derken öksürük başladı ! Göğüs hastalıklarına muayene oldum ciğerlerimin temiz olduğunu fakat hırıltım olduğunu söyledi. Fıs fıs şeklinde bi ilaç verdi emzirdiğim için başka ilaç veremeyeceğini söyledi bal zencefil zerdeçal karışımını önerdi 😐 4gündür hiçbir iyileşme belirtisi yok bende ama. Uykuya hasret kaldım geceleri de artık eşim ve oğlum uyanmasın öksürüğümden diye evin içinde geziyorum resmen. Dün sırtımın sol tarafı acımaya başladı her öksürükte. İğne batıyor sanki. Vicks sürdük sabah 2kere su gibi terlemişim. Zararı olursa diye vicks te kullanmak istemiyorum . Siz yada çevrenizde öksürükle başa çıkabilen oldu mu ? Ayy nolur yardımcı olun 😦