Elabebekkk12 Merhabalar annelerim kızımın kıyafetteki lekeleri çıkaramıyorum leke çıkarıcı kullandığım halde. Sizin onerelebiliceginiz leke çıkarıcı memnun kaldığıniz ürünleri alabilirmiyim fikir olarak
tatlibiranneo Elabebekkk12 vanısh kullanıyorum kalmış lekeleri bile çıkardı çok memnun kaldım hatta stok yaptım Migros’ta var 😀 tabi herkes kullanmaz ama yemede söyleyim fikir olsun beyazlardaki lekelere de beyaz domestos kullanıyorum zıbınlarında şeker vardı geceden sıktım sabah makineye attım tertemiz çıkardı gerçekten makinem çok kötü yıkıyor mecbur bunları kullanıyorum
nurbelonuc Elabebekkk12 https://ty.gl/pnp8itbm29 Mağazalarda tek fiyatı 180. Civari ben buradan 2 adeti uyguna alıyorum vanish cok iyiyidir üstüne tanımam😂
gkbyza Elabebekkk12 ben de geçen böyle bir post açtım. Kosla vanishi sıcak suya döküp yaklaşık 1 gün beklettim arada çitiledim lekeleri ertesi gün nerdeyse hepsi çıktı diyebilirim 🙃
Mervegemen Elabebekkk12 gündüz yika camasiri yikandikdqn sonra gunese ser ama direk dümdüz gunes alsin ipe serer gibi degil masaya acar gibi güneş acayip cikartiyor ozellikle beyazları
Nefesmihra Bende vanish kullanıyorum ama lekeler çıkmıyor nerde hata yapıyorum acaba hatta akşamdan lekenin üzerine döküp bekletiyorum bile 🥹🤦♀️