Merhaba, bebeğim 15 aylık, biraz hareketli bir bebek. Koltuk tepeleri keşfine başladık bu aralar. Çıkmayı da öğrendi gibi. Çıkıp çılgınca koşturuyor oradan oraya. Yatıp yuvarlanıyor 😅 sorum ise şu. Ben cıs hayır dediğimde beni tınlamıyor, inadına yapmak hoşuna gidiyor. Çalışırken bakıcısı bakıyordu, onun cıs demesine hemen dikkat kesiliyor geri çekiliyor. Ben ve babasına ikiletip ğçletiyor bazen o hayırları ama bakıcısı uyardığında nasıl böyle fark ediyor? Bizim sınır koymamızda mı bir hata var? Yoksa nazı bize geçtiğini bildiği için bu normal bir durum mu?