cemreninannesi_ benim de 3 Ekim’de doğdu sabahları yumurta veriyorum protein için ya kayısı kıvamında hasliyorum ya da tereyağında azıcık su ekleyip omlet yapıyorum yanına labne üzerine az keçiboynuzu pekmezi gezdiriyorum , cam rendede salatalık rendeliyorum haftada bir falan da sabahları bi kaşık yoğurda avokado ekleyip vermeye çalışıyorum .. pankek denedim ama pek sevmedi simdilik ara verdim sonra tekrar tattiricam inşallah
Öğlen sebze çorbası , tarhana , şehriye çorbası gibi bi kase çorba veriyorum
Akşama da bebek irmiğine iki tane bebe bisküvisi içine meyve ekleyip yediriyorum şimdilik böyle tabi farklı şeylerde tattirdigim günler oluyo bunlar dışında anne sütü ve günde iki ara öğünde de formül mama devam ediyoruz bir yaşına kadar vermeye devam etmeyi de düşünüyorum
Bu şekilde 💁♀️ 🥰