2 senedir kullanıyor oğlum 4,5 yasında suan ben cok cok memnunum. Yani ben 3 sene önce aldım yine yüksekti fiyatı ama bu kadar değil şuan iyiki almısım diyorum. Cocuğa hem güven veriyor , gögüsten itibaren havada kaldığı için kafa boyun su üstünde kalıyor cocuk bu yüzden rahat hareket ediyor. Geçen sene uzunca bir dönem yazlıkta kaldık oğlum son 15 gün kollukları cıkartarak kendi boyu olan yerlerde yüzebildi. Küçük oğlum 1,5 yasında o geçen sene swimtrainer simit kullandı. Bu sene insallah kardeşine kalacak kolluk yani uzun ömürlü birde bir kere para veriyosun rahat 3-4 cocuk büyütür. Dikkatli kullanımda
Ama şöylede birsey var bazı cocuklar rahatsız olup kolluk taktırmak istemiyor kuzenim benle aynı aldı yasıt cocuklarımız onun oğlu hiç taktırmadı hep anne babasının kucağında girdi tüm yaz denize ama bu sene taktı ve cok rahat yüzdü