KudZey Mustela kullanıyorum ama ne kadar yediğime de dikkat de etsem sık sık bezini de değişsem yine pişik sorunumuz oluyor.başka önerisi olan var mı deneyimlemiş olup da .bebeğim 2buçuk aylık
Haribo42 KudZey Öncelikle aynı sorunla ben de karşılaştım bir ay boyunca pişik çektik İslak mendili bırakmalısın pamuk ve su ile temizlemelisin Ben kaka yaptığında her seferinde yıkıyorum Günde bir kez de genelde geceleri sudocrem sürüyorum
Feminel KudZey ıslak mendil yerine ıslatılmış pamuk kullansanız daha iyi olur. Ne kadar yıkasanızda ıslak mendilden kimyasal çıkmıyor çünkü.
KudZey Haribo42 normal pamuğu parçalayıp mı yapıyorsunuz yoksa göz makyajı için olan pamuklarla mı daha pratik oluyo@Arzu93#2425725 ecey
Eylullmomss Haribo42 canım bende doğduğundan beri pamuk su kullanıyorum mustela pişik kremi ama geçmiyor maalesef😏
BurcuMasal Sudocream kullanıyorum çok memnunum hiç pişik olmuyor sadece alerjisi olduğundan bazen sebepsiz pişiği oluyor kızımın 2,5 aylık.Islak mendil olarak da hipp kullanıyorum sadece suyla ıslatılmış tavsiye ederim
bsk89 KudZey bende mustela kullaniyrm genel olarak ama nadir de olsa arada pisik olduğunda penaten suruyrm iyi geliyor
cocomelon KudZey canım ıslak mendilden dolayı bizdede başladı ve sıcak su pamuk mendil kullanmaya başladım gözle görülür şekilde geriledi pişiği genelde ıslak mendilleri yapıyor
Busraa15 KudZey arada zeytin yağı kullanıyorum ama genelde bepanthol pişik önleyici krem çok iyi geliyor biraz kızardı mı 2 kere sürdüm mü hemen geçiyor
Taelif KudZey Bende başta mustela almıştım ama kızarıklık görünce bepanthol aldım o günden beri hep bepanthol kullanıyorum