Arven-Perisi bazen bende düşünüyorum bunları ben ölürsem oğlum ne olur acaba anneme de söyledim ben ölürsem oğlum sadece sana emanet diye babasına bile güvenmiyorum düşüncesi bile beni çok üzüyor ama çokta düşünmemeye çalışıyorum rabbim oğluma uzun ömürler versin bütün çocuklarımız ,bana da onu hayırlı bir evlat olarak yetiştirmeyi nasip etsin , Büyüdüğünde karıncayı bile incitmesin hep dua ediyorum çok merhametli bi adam olsun istiyorum inşallah öylede olur 🙏🏻🤲🏻🤲🏻 hep güzel düşünün hep iyisini düşünün kalbinizden de güzel şeyler geçirin ne yakarsan dua niyetine ❤️