Arkadaşlar bebeğim bu aya kadar daha sakin ve çabuk uykuya dalan bir bebek di 4.ayda bile şuan yaşadığımızı yaşamadık 6.aya girdikten sonra uykuya direnme sık uyanma gündüz uykusuzluktan ağlama krizine giriyor ama gene uyumuyor atak haftası da değil neden oluyor ne yapacağımı şaşırdım aranızda bu durumda olan var mı