Ozlem9185 ben üç ay oldu başlayalı. Üç ay asgari ücret aldım. 4 aya giriyorum bu ay bono yani ticket ve maaş daha fazla yatacak. Kadrosuna geçince daha fazla avantajlarınız oluyor, bayramda iki gün izinliyiz. Diğer marketlere göre cok daha iyi çalışma şartları, yol paran yatar. Yemek şirkettendir, 1.5 saat molanız olur.