Aryassmom Kızlar bebişim 17 aylık hiçbirşey yemiyor sadece emiyor artık cıldırma durumuna geldim kullanmadığım iştah acıcı vs kalmadı kan değerleride gayet iyi çoğu dişi çıktı diş problemide yok sıkıntı ne yaa de li ri cem
Tazeannee11 Benim kızım da öyleydi 21 aylıkken kestim şükür yemesi içmesi düzeldi. Bir lokma bir şey yemiyordu yoksa.