Bendede var ne yazık ki teşhisim 15 yaşındayken konmuştu doğumdan sonra hiç yaşamadım ama yaşadığım süreç zarfında hastaneye gidip serum taktırıyordum geçiyordu sanırım psikolojik… ilk teşhis koyan doktor ilaç falan boşuna kullanma bunun şu anlık tedavisi yok demişti 🤦🏻♀️ sakin kalmakta fayda var ne kadar çok huzurlu kafa o kadar az vertigo krizi 🤦🏻♀️