Rutkay Arkadaşlar kabin boy bebek arabası araştırıyorum. Pek bi bilgim yok. Bana yardımcı olur musunuz rica etsem ?
Rutkay monami_ memnunmusunuz? Tekerleğinden dolayı küçük olduğu için rahat edemezsin ve geri pişman olursun diyorlar. Doğru mu? Siz memnunmusunuz?
Rutkay Mukemuke bende bunu buldum ama tekerlekleri küçük hiç bir yerde rahat edemezsin geri getirirsin diyorlar doğrumu ? Sen kullanıyor musun ?
Mukemuke Rutkay ama kabin boy bebek arabalarının büyük tekerleği olmaz ki zaten. Büyük tekerlek kullanmadığım için kıyas yapamayacağım ama ben bir zorlanma yaşamadım rahat bir şekilde sürüyorum.