Almazsa sorun var demektir , normal gelişen bir bebek.
Oral dönemde, her şeyi bu şekilde keşfedecek.
Bilinçli bir şekilde elini kullanmasına bir süre daha var.
Salya da dişlerin çıkmasına yakın daha da artacak.
Normal bir bebeğiniz var.Sık sık önlük değiştirin yeter