Bebeğim 9,5 aylık yarın için randevu aldık ama merak ediyorum ishal sabah 5 de karın ağrısıyla uyandı ateşi çıkıyor arada en son 37,8 oldu çok huzursuz karnı ağrıdığı için heralde. Diş ishal yapar mı yada böyle belirtileri var mı alttan 2 tane çıkardık üstten çıkmadı yoksa mikrop mu kaptı acaba dün ankaradan geldik iki gün orda kaldık 4 saat yol çektik ve aşırı sıcaktı ondan mı oldu ay bilemiyorum kuzum benim çok rahatsız başına gelen var mı?