Yaren123456789 doyduğuna emin ol cnm, bide gaz çıkarsa vardır gazdan da ağlıyordur hep kimyon ye emziriyorsanız her yemeğine kendi tabağına koy, gaz damlası kullan bebeğine sab simpleks çok güzel bide durumun varda kaleidon damla var probiyotik bağırsak düzenleyici bende çok işe yara ıştı onu da kullan