Sedaoztrk02 Arkadaşlar bebeğim 14 aylık, geceleri mama veriyorum hala süt veren var mı? Veriyorsanız hangi sütü tercih ediyorsunuz?
Asyaveannesi04 Sedaoztrk02 normal süt vermiyorum vermeyi de pek düşünmüyorum açıkçası 18 aylık olucak hala anne sütü veriyorum, çok bir şey verecekseniz fermente tarzı ürünler verin kefir, ayran gibi
Evaninanasi Sedaoztrk02 gece beslenmesini kesebilirsiniz aslında açlıktan değil alışkanlıktan uyanır o çünkü
Simaykus Sedaoztrk02 18 aylık kızım hiç vermedim süt önermşyorlarda genelde kefir yoğurt ayran tüketiyor yatarkende akşam yemeğinin üstünden 2 saat falan geçtiyse uykuya geçmeden meybe püresi yapıyorum emzirip yatırıyorum ama emzirmiyorsanız meyve püresi iyi olur yada yoğurt yedirin süt içirmek istiyorsanız illaki laktozsuz gün içinde 1 bardak verin sadece yatmadan değil
Sedaoztrk02 Asyaveannesi04 Keşke bende verebilseydim anne sütü maalesef sütüm kesildi. Çok kararsız kaldım süt verme konusunda 😔
Sedaoztrk02 Evaninanasi gece beslenmesi yapmıyor zaten. Mesela 10 da içiriyorum mama sabaha kadar uyanmıyor. Ben genel olarak soruyorum 1 yaşından sonra süt içirin falan diyorlar ya siz verdiniz mi?