edafmo var iki yıl kargoyla gondermemi söylediler ama ben yeni taşındım hiç dışarı çıkmıyorum eşim askeri personel o da eve pek gelemiior o yuzdne yapilan yer varsa hani oluyo ya bazı yerlerde elktrikli malzemeler yapılıyor öyle düşündüm kargoya ver kağıt falan birsuru sey saydılar