Rumuz_13 Kızlar bebeğimle tatil için geldik sıcak havalı yere 1 yaşında ama geldiğimizden beri günde 2-3 kez aşırı sulu olmamak şartıyla kaka yapıyot kokusuda diğerleri gibi aşırı kötü değil ama bu normal mi