Bebeğinizi rahat bırakın. Benim kızım 10 aylık herşeyi kendi yiyor. Yere atıyor saçına sürüyor bize uzatıp yediriyor . Kendi dokunmazsa yemek istemiyor. Her gün kaç kere üst değiştiriyoruZ bilmiyorum 😀 evin ortasında serili 😅 kendi yedikçe mutlu oluyorlar bırakın yesin atsın döksün