İyi günler hanımlar bebegim bir hafta önce ona sima mama verdim sütüm yetmiyor diye ama o günün akşamı fiskirarakk kustu defalarca sabah da verem asi si vurduk doktor fazla emzirme dedi bende 5 10 dakika emzirdim bir gün boyunca ertesi gün 6 dakika bile zor emmeye başladı şimdi ise kucağıma aldım mı ağlamaya ve ıkinmaya başlıyor sebebini anlamıyorum gaz da çıkarıyor perişan olduk kac gündür yatırır pozisyona aldım mı ağlamaya başlıyor acaba tekrar kusarım diyemi korkuyor benim kızım bir hafta küvezde kaldı çıktı 3 hafta eline ve ayağına dokunturtmadi bastı çığlığı yine böyle bir travma mi olduki emmedigi içinde üzülüyorum ve sütüm çekildi sizce. Ne yapmam lazım mama yi kaldırmıyor bedeni