Serum fizyolojik yaptıktan sonra süpürgeye takılan aspiratôrler var baby-vac kullanıorum ben otribebe falan çok zorluyor hemde tam temizlemiyor hastalıkta daha uzun sürüyor yurtdışında bu ürünün kullanımı çok yaygın bir araştırın isterseniz ben bebeğimi kaç kez bu şekilde daha çabuk iyileşmesini sağladım .Sterimar okyanus suyu kullanıyorum çok tıkanmadiginda sadece ondan sıkıyorum zaten sonrasında kendi akıyor aspiratorle çekmek gerekmedikçe yapmak iyi değil