Benim kimliğim kaybolmuştu
Vodafone üzerime hat çıkartmışlar 2000 borç yapmışlar zamanla borç 25000 olmuş
Acaba faizini vermesem sadece ana parayı ödesem. Olurmu bana yardımcı olurmusunuz
Çünkü bu borçları ben yapmadım
Polise dilekçede verdim belgeler var hatları ben kullanmadım dye nolur bilgi verin