hamileliğimde siğillerim çıkmıştı kadın doğuma randevu alacağım fakat işlem ne kadar sürüyor öğrenmem lazım kızımı bırakacak kimsem yok eşim çalışıyor benimle gelecek mecbur tahmini ne kadar sürer sonrasında ağrı sızı bişey oluyor mu emzirme dönemi yapılır mı cunku cogalmaya basladılar rahatsız oluyorum