Kizlar merhaba benim kızım 3 yaşında .geniz eti ve bademcik ameliyati olması gerekiyor .tepecik hastanesi siraya aldı onu 1 veya 2 sene içinde ameliyat yaparız dediler .çiğlideki hastaneye sormadık orasi hemen yaparmı veya başka bir hastane ??
Bu arada ben izmirdeyim.