duru2603 Nanem123 en büyük çaresizlik de oymus vallahı. Altına üstüne her yere yapsa bu kadar caresiz kalmassin en azindan cocugun rahat olur ama kaka çiş tutma cok aıkıntı o yüzden cok iyi öğrenmek gerek ne yapacağini
Nanem123 Mrtlh korkuyor çişini görünceye ağlıyor bende aferin sana alkış felan diyorum sonra rahatlıyor ve yapıyor ama ikna etmek çok zor
Mrtlh Nanem123 hımm ayy annelik ne zor yaaa bi çocuğum var başka çocuk yapar mıyım allah nasip eder mi nasıl olur hiç vilmiyoeumuomkadar yoruldum ki çok yorgun hissediyoeum her aşamamız zordu