canselkrtt Anneler, emzirirken grip olan var mı? İlaç içemiyorum. Hava da daraltıyor. Gece burnum aksa, hapşırsam uyanacak diye kendimi sıkıyorum. Nasıl geçer bu hemen? 😞😞
Eda1414 canselkrtt acile gidin sevgili anne emziren anneler için ilaçlar ve antibiyotikler var kendinizi hemen toparlarsınız bebeğinizle temas halindeyken de maske takarsanız bebeğinize geçmez 🌸
Eda1414 canselkrtt ayrıca taze zencefili kaynatıp içine bal ve limon ekleyip içebilirsiniz fayda ediyor
Aaayysseee canselkrtt insta da hastalanmayan çocuk sayfasına bakmanızı öneririm, sarımsak kürü var hastalıklar için şifa olur insaAllah çok geçmiş olsun 🌸
canselkrtt Eda1414 acile gitsem ne yapabilirler ki? Hastane oldukça hastalık dolu zaten 😞 meyve ve bol bol vitaminimi alıyorum. Ama geceleri çok daraldım artık 2. Gün bugün
ElifDefne3535 Eda1414 balın emziren annelere yasak olduğunu bilmiyor musunuz ? Size doktorunuz veya sağlık ocağında ki ebeniz bilgi vermedi mi.
Kuzucuklar12 canselkrtt nefes için sprey var hem ağıza hem burunu sıkılıyor emziren anneler kullanabiliyor parol faln onlar hemen geçiriyor özelikle burun sprey ıhlamur bal limon sarımsak
Eda1414 [silindi] hayır sadece parol vermiyorlar ben bebeğim 2 aylık hastayken hasta oldum parol artı antibiyotik verdi doktor emzirmene engel değil emziren anneler kullanabiliyor dedi
[silindi] Eda1414 antibiyotik veriliyor evet ama çok zor durumlarda. Doktora göre de değişiyor ben domuz gribi oldum 10 gün boyunca süründüm sadece parol içmek zorunda kaldım
Ervaduha Benımde 2.5 aylık kızım car grip oldumom gena dün gece acile gittm parol serum ve içine arveles karıştırdı 7 saat emzirme dedi ama ilaçsız atlatılmayacak gibi değil 🤦♀️ sürekli bi üşüme hali vucud ağrısı
ElifDefne3535 Kuzucuklar12 emziren annelerede yasakmış sütümüzden geçer diye ilk başta bende tüketiyordum balı sağlık ocağına gidince bana tüketmemem gerektiğini sütümden çocuğa geçebileceğini söylediler ve ben tüketmiyorum.
ElifDefne3535 Eda1414 bana direk sağlık ocağında ki ebe tüketmemem gerektiğini yasak olduğunu söyledi sütten nasıl yediklerimiz bebeğe geçiyor buda öyle birşey