Baştan baslicam. 1900 gram doğdu bebeğim 1700 e dustu. 6 aylık suan 5800 kilosu. Doktor Katı gıdaya baslayalim kilosu gelişme olmazsa mamaya başlarız dedi. Mama vermek istemiyorum. Şimdiye kadar sadece anne sütü kullandık. Katı gıdaya geçmeye calisiyoruz. Püreler vermeye çalışıyorum bir iki kaşık belki yiyo belki yemiyo şimdilik tadım kısmı diye çok ustelemiyorum da. Bebeklerinize ne yediriyosunuz? Havuç patates avokada armut kabak püre yaptım blendrdan geçirdim yutamiyor oguruyor. Annem salcasiz tuzsuz tarhana yaptı onu yedi biraz. Ne yapabilirim sizce?