9 aylık bebeğim 3 gün süren inatcı ateşi vardı tahlil vs her şeyi yaptırdık temiz cıktı. 4. Gün sabahı döküntüsü olunca dr 6.hastalık teşhisi koydu, hastalığın son evresi olduğunu söyledi daha ateşi çıkmaz dedi bu gün döküntülerin 2.günü gün içinde bir kere 37 ye cıktı atesi 15 20 dk ya kendiliğinden düştü tekrar ama çok korkuyorum döküntü olduktan sonra ateş çıkmaz diyorlar her yerde başına gelen var mı lütfen aydınlatın beni 🙏🏻