silaa66 kızım halsiz ve ateşi bu duzeylerde korkuyorum normal bi ateş mi o hasta olmasın yeterki ben olayım tısort ıle duruyor ve bulundugumuz ev sıcak vucut ısısını yukseltırmı🤍
babyaksu Hafif ateş canım yükseliyorsa vardır birşey takip edin benim kızım da ateşlendi çok keyifsiz ve iştahsızdı bogaz enfeksiyonu çıktı dört gündür iğne oluyor takipte kalıp doktora gitmenizde fayda var geçmiş olsun
silaa66 babyaksu sabah ılk ısım doktor haberlestık sabah 7 de gıdıcem tesekkur ederım takıp edıyorum suan 🥰
silaa66 uykusuzanne__ anlamadım ki ev sıcak oluyor ondan mı acaba yaaa 🥹 suan uyuyor kaldırıcam az sonra 🫶🏻🤍
[silindi] silaa66 Ne oldu da şüphe ettin ateşten kuzum, bir şeyi yoktur sanmam. Ama sen yinede kontrol et 💜
Beyninizikullanmakucretsizdir Geçmiş olsun bitanem Allah şifa versin liyoşa acısını yaşatmasın inşallah 🤲🏻 🥺
silaa66 [silindi] çok uyuyor şuan sıcak mayıştırıyormu anlamadım normalde çok hareketli kaldırın derdi resmen tepınerek simdi kucakta da uyuyor beşikte de ölçtük 37 ıle karşılaştık sabah ılk ışım göturmek 🦋💚🥹
Brcstndg silaa66 kuzum sıcaktan hararet yapmıştır. Bi duş aldırın, üzerini de ince müslin ile ört sadece. 37 ateş değil ama. Kol altı 37.5 alından da 38 i görmedikçe korkma. Emzir sık sık.
[silindi] silaa66 Sıcaktan olmuş olabilir kuzum, rüzgarda öyle balkonda sıcağı görsün anında mayışıyor. Senin için rahat etsin git tabi 🌺
Humeyra66 silaa66 Sıla emzirme kampı yap sarımsak tüket ve bol bol emzir inşallah hasta olmuyordur ama öyle bir ihtimal varsada ilerlemeden geçer çünkü ateş enfeksiyondan kaynaklanıyor.