Fbasturk Merhaba bebeğim 10 aylık olmak üzere ,oto koltuğu kullanıp memnun olan anneler ,model yazarsa sevinirim
Deletedmom280 Fbasturk 10 aylık olana kadar koy adysan durmak istemıyor cnm bnde ne hevesle aldım evde duruyor umarm sızın kı durur
[silindi] Fbasturk kraft spin fix plus aldık bir ay kadar oldu memnunum 0-36kg arası destek apartı var küçük bebekler içinde. 6 aylık oğlum duruyor içinde uyuyabiliyor dışarıyı izliyor. Baş desteği ve oturma desteği iki ayrı parça 9kg altı bebekler onu kullanıyor çoğu markada o tek parça o yüzden rahat değil biz mesela oturma kısmını kullanıyoruz ama baş destek kısmını çıtçıtından çıkardık. Tek parça olanları o yüzden tercih etmedim.
Baykuskiz Merhaba hanımlar oglum 8 aylik bugüne kadar ana kucağında duruyordu bundan sonra alsam koltukta oturur mu sizce
Purposeless Baykuskiz benimkide ilk etapda durmak istemedi ağladı falan bende inat ettim oto koltuğunda oturttum alıştı şimdi dışarıyı seyrediyor falan sesi çıkmıyor. Eline oyuncak falan verebilirsin
sedaykn Baykuskiz Aldığınız koltuk önemli bence. Benim kızım 7 aylık koltukta oturuyor. Ama koltuğumuz yüksek bir model camdan dışarıyı izleyebiliyor. Onun etkisi büyük
2YildizAnnesi Fbasturk iyiki sordun, bende cok merak ediyorum. Pusetimiz otokoltugu olarakda kullaniliyordu. Simdiye kadar duruyorduda icinde ama bu son bir aydir artik huzursuz oluyor. Rahat edemiyor.
Baykuskiz Bu aya kadar puset yetti ama bu ay koltuk alacağım kraft ve yoyko bear beğendim ama henüz araştıramadım.