Ek gıdaya erken başladığınız için olabilir yanlış anlamayın yargılamak için söylemiyorum ama ek gıdaya 6 aydan sonra başlanması gerekiyor 6 ayda bile özellikle 6 ve 7 ay sadece tadım ayı yani bütün gıdalarla tamamen tanışacak herhangi bir reaksiyon alerjik bir durum söz konusu olacak mı gözlemlenecek ona göre devam edilecek bana göre erken başladığınız için mama reddi olmuş