Zmh 2 gündür çok hastayım ne yesem içsem kusuyorum. Besleniyorum.Serum vs de aldım. Sütüm çok azaldı. Çok korkuyorum kesilecek diye. Böyle bir durum yaşayan anne var mı nasıl bir yol izlediniz