Merhaba, dün dört aylık bebeğime doktorun önerisiyle Sidefer demir ilacı kullanmaya başladım ancak kaka kıvamında bir koyulaşma meydana geldi, havalar da sıcak olduğu için acaba susuz mu kalıyor yoksa ilaçtan mı bilemedim. Kullanan ve böyle bir etki gören anneler var mı?