Annekizz Kızlar sabahtan beri ateşi var şurup veriyorum ama düşmedi bi türlü acile gitmiştik bademcik enfeksiyonu dedi antibiyotik verdi. Ama ateşi için evde fitil var vermelimiyim yoksa düşcek gibi değil
Makahma Annekizz calpol dolven dönüşümlü gidiyorum fitili önermiyor genelde doktorlar pek enfeksiyonlarda antibiyotik 3. Gün etki ediyor calpol dolven dönüşümlü gidelim diye hep uyarır doktorumuz
Mira2363 Annekizz şuan aynı durumu yaşiyorum dolven ve fitl dönüşümlü veriyprum antibiyotk verdim kustu saati dolunca vericem tekrar çok kötü geçmiş olsn
Rumeysaerva Annekizz ben yurtdışında yaşıyorum burda dr lar surup yazmıyor fitil daha iyi diyor ısrarla istiyorum yine de yazmıyor ateşi 39 olunca fitil verebilirsin diyor