Gerçekten bu durumu yaşayan var mı? 17 gün önce doğum yaptım sezaryen ile. İlk günler sütüm gelmediği için bebeğim ememedi beni. Şimdi de emmiyor memeye gelince ağlıyor. Mecbur sagip biberon ile veriyorum. Ve bu bende psikolojik bir üzüntü yaratıyor emdiremedigim için. Bu durumu yaşayan var mı bebeğini biberon ile besleyen? Aşamıyorum bu durumu çok üzülüyorum. İlerde hiç tutmaz diyorlar. Depresyona gireceğim az kaldı 😞😞😞😞😞😞